Viva Wallet raportointipalvelu ja automaattiset tilisiirrot

Viva Wallet raportointipalvelu löytyy täältä Vivapayments.com

Kirjaudu puhelinnumerollasi tai luo tili.

Automaattinen tilisiirto
Automaattisen tilisiirron tilityksille saat aktivoitua viva.com-portaalista valitsemalla Tilit -> Tiedot -> Maksuasetukset

Ohessa listaus Viva.com tilin kautta saatavista raporteista.

Asiakkaamme voivat hyödyntää kattavaa raportointia suoraan viva.com-tilinsä kautta. Kaikki raportit ovat ladattavissa käyttäjäystävällisestä käyttöliittymästä joko PDF- tai Excel-muodossa.

1. Myyntien selvitysraportti

Päivittäinen raportti, joka näyttää edellisen päivän tilitetyt myyntitapahtumat, lähteet ja summat (sis. mahdolliset osamaksut).

2. Kuukausittainen talousraportti

Raportti, joka kokoaa edellisen kuukauden kaikki tapahtumat viva.com-tilillä. Saatavilla kuukausittain yleensä kuukauden 5.–8. päivänä. Eri tapahtumatyypit (myynnit, yrityskortit, kulut) esitetään omissa taulukoissaan yksityiskohtaisesti.

3. Yrityskortin yhteenveto

Kuukausittainen yhteenvetoraportti työntekijä- tai yrityskorteilla tehdyistä tapahtumista. Sisältää tapahtuma- ja arvopäivän, kuvauksen, summan ja saldon.

4. Päivittäinen myyntiraportti 🆕

Raportti yhdelle valitulle päivälle tehdyistä myyntitapahtumista. Ladattavissa helposti tilin hallintapaneelin kautta.

5. Kuukausittainen tiliote

Yksityiskohtainen tiliote kaikista tapahtumista tilikohtaisesti kuukauden mukaan. Sisältää tapahtumapäivän, tiedot, summan, saldon ja selvitetyt myynnit per päivä/skeema. Kattaa kaksi edellistä vuotta.

6. Korttikulut

Raportti, joka kokoaa työntekijäkorteilla tehdyt tapahtumat. Voidaan hakea enintään 30 päivän ajalta ja ladata Excel-muodossa helpottamaan kulujen täsmäytystä.

ASIAKASPALVELU 

📱 WhatsApp-asiakaspalvelu
+358 46 500 06501

📧 Sähköpostituki
helpdesk@solmiokassa.fi

📞 Puhelintuki
+358 40 940 4307


HELPDESK AUKIOLOAJAT

Arkisin klo 8–16

Aukioloaikojen ulkopuolella voit jättää viestin vastaajaan tai täyttää tukipyyntölomakkeen.
Tarkistamme myös aukioloaikojen ulkopuolella saapuneet tukipyynnöt säännöllisesti.

Tehdyt toimenpiteet
Suuri osa ongelmista korjaantuu laitteiden uudelleenkäynnistyksellä.