Verifone maksupääte ECR-yhteys poikki

Jos maksupäätteen näytöllä lukee ECR yhteys poikki, niin paina maksupäätteen näytön oikeasta yläkulmasta Wifi ikonia. Huom. Solmio-kassa sovellus tulee olla päällä jotta yhteys voidaan muodostaa.

Jos yhteys ei muodostu, niin ole yhteydessä palveluntarjoajan tukeen.

ASIAKASPALVELU 

📱 WhatsApp-asiakaspalvelu
+358 46 500 06501

📧 Sähköpostituki
helpdesk@solmiokassa.fi

📞 Puhelintuki
+358 40 940 4307


HELPDESK AUKIOLOAJAT

Arkisin klo 8–16

Aukioloaikojen ulkopuolella voit jättää viestin vastaajaan tai täyttää tukipyyntölomakkeen.
Tarkistamme myös aukioloaikojen ulkopuolella saapuneet tukipyynnöt säännöllisesti.

Tehdyt toimenpiteet
Suuri osa ongelmista korjaantuu laitteiden uudelleenkäynnistyksellä.