Turvavarmenne vanhentunut

Jos Solmio -kassasovelluksenne on kirjautunut ulos ja antaa ilmoituksen "Turvavarmenne on vanhentunut. Ole hyvä ja kirjaudu sisään uudelleen", niin teidän tulee ensiksi sammuttaa kassalaite ja käynnistää se uudelleen. Tämän jälkeen kirjautukaa kassan tunnuksilla takaisin sovellukseen.

ASIAKASPALVELU 

📱 WhatsApp-asiakaspalvelu
+358 46 500 06501

📧 Sähköpostituki
helpdesk@solmiokassa.fi

📞 Puhelintuki
+358 40 940 4307


HELPDESK AUKIOLOAJAT

Arkisin klo 8–16

Aukioloaikojen ulkopuolella voit jättää viestin vastaajaan tai täyttää tukipyyntölomakkeen.
Tarkistamme myös aukioloaikojen ulkopuolella saapuneet tukipyynnöt säännöllisesti.

Tehdyt toimenpiteet
Suuri osa ongelmista korjaantuu laitteiden uudelleenkäynnistyksellä.