Sunmi laitteiden järjestelmän päivitys

Päivitämme säännöllisesti kaikki laitteemme vastaamaan viimeisimpiä ominaisuuksia sekä turvallisuusstandardeja.
Päivitykset tehdään OTA (verkon yli) ja tapahtuvat automaattisesti, mikäli kuitenkin tulee tarvetta manuaalipäivitykselle seuraa ohjeita alla:

  1. Sulje Solmio-sovellus.
  2. Avaa työpöydältä Tools-kansio ja valitse system update.
  3. Ohjelma näyttää nykyisen laiteversion ja uusimman saatavilla olevan.
  4. Aloita asennus (varmista että laite laturissa tai akku täynnä) ja säädä tarvittaessa latausnopeus.
  5. Asennuksen jälkeen käynnistä laite uudelleen.

ASIAKASPALVELU 

📱 WhatsApp-asiakaspalvelu
+358 46 500 06501

📧 Sähköpostituki
helpdesk@solmiokassa.fi

📞 Puhelintuki
+358 40 940 4307


HELPDESK AUKIOLOAJAT

Arkisin klo 8–16

Aukioloaikojen ulkopuolella voit jättää viestin vastaajaan tai täyttää tukipyyntölomakkeen.
Tarkistamme myös aukioloaikojen ulkopuolella saapuneet tukipyynnöt säännöllisesti.

Tehdyt toimenpiteet
Suuri osa ongelmista korjaantuu laitteiden uudelleenkäynnistyksellä.