Solmio-kassan logien lähetys tukeen

Jos kassassa on tapahtunut jotain erikoista ja haluat, että Solmio-kassan tuki selvittää, että mistä vika johtui, niin voit lähettää kassasta logit seuraavan ohjeen avulla. Logeista Solmio-kassan teknikot näkevät, että mitä kassakone on tehnyt vian sattuessa.

  • Pyyhkäise kassakoneen näytön vasemmasta reunasta keskelle jotta saat menu valikon näkyviin.
  • Valitse asetukset ja listan lopusta valitse Tietoa sovelluksesta
  • Valitse lähetä logit
  • Odota pieni hetki ja tarkista vilahtaako näytöllä teksti lokien lähetys onnistui
  • Tämän jälkeen ole yhteydessä Solmio-kassan tukeen ja kerro milloin ongelma ilmeni, niin teknikkomme osaa tarkistaa oikealta ajalta logeja. Huomioithan, että Solmio-kassa pitää 10 päivän edestä logeja laitteessa. Myöhempään tapahtuneita ongelmia emme pysty logeista näkemään.

ASIAKASPALVELU 

📱 WhatsApp-asiakaspalvelu
+358 46 500 06501

📧 Sähköpostituki
helpdesk@solmiokassa.fi

📞 Puhelintuki
+358 40 940 4307


HELPDESK AUKIOLOAJAT

Arkisin klo 8–16

Aukioloaikojen ulkopuolella voit jättää viestin vastaajaan tai täyttää tukipyyntölomakkeen.
Tarkistamme myös aukioloaikojen ulkopuolella saapuneet tukipyynnöt säännöllisesti.

Tehdyt toimenpiteet
Suuri osa ongelmista korjaantuu laitteiden uudelleenkäynnistyksellä.