Raportit Solmio HQ

Näet raportit helposti Solmio HQ pilvipalvelun kautta kirjautumalla admin tunnuksillasi osoitteeseen https://hq.solmio.net/#!/login

Valitse Raportit

Päiväkohtaiset raportit:

Täältä löydät paljonko on tehty myyntiä, millä maksutavalla ja millä kassakoneella minäkin päivänä.

Kirjanpitoraportti:

Täältä näet samat tiedot ja vielä enemmän kuin kohdasta Päiväkohtaiset raportit. Pystyt myös rajaamaan, että miltä ajanjaksolta haluat raportin.

Tapahtumahaku:

Täältä näet päiväkohtaisesti ja tuntikohtaisesti tehtyjä tapahtumia ja kuitteja. Voit esimerkiksi etsiä asiakaan kuitin ja lähettää sen asiakkaan sähköpostiin.

Tuoteryhmäraportti:

Täältä näet kuinka paljon mitäkin tuotetta on myyty ja pystyt rajaamaan haun haluamaasi ajanjaksolle

ASIAKASPALVELU 

📱 WhatsApp-asiakaspalvelu
+358 46 500 06501

📧 Sähköpostituki
helpdesk@solmiokassa.fi

📞 Puhelintuki
+358 40 940 4307


HELPDESK AUKIOLOAJAT

Arkisin klo 8–16

Aukioloaikojen ulkopuolella voit jättää viestin vastaajaan tai täyttää tukipyyntölomakkeen.
Tarkistamme myös aukioloaikojen ulkopuolella saapuneet tukipyynnöt säännöllisesti.

Tehdyt toimenpiteet
Suuri osa ongelmista korjaantuu laitteiden uudelleenkäynnistyksellä.