betterdocs-category-icon

Ongelmien ratkaisu FI

10
betterdocs-category-icon

Raportointi FI

11
betterdocs-category-icon

Tuotehallinta FI

8
betterdocs-category-icon

Varastonhallinta FI

10
betterdocs-category-icon

Käytön aloitus ja Android-asetukset FI

29
betterdocs-category-icon

Maksupäätteet ja maksunvälittäjät FI

10
betterdocs-category-icon

Muut FI

7
betterdocs-category-icon

Myynti ja peruutukset FI

13
betterdocs-category-icon

Solmio HQ ja integraatiot FI

11

Pöytämyynnin avaaminen ja laskun jakaminen

Solmio-kassan ravintolaversio sisältää mm. seuraavat ominaisuudet:

  • Tuotteiden myynnin pöytiin
  • Pöydän jakamisen useaan eri tuoliin
  • Tuotteiden jakamisen usealle eri tuolille
  • Avoimet pöydät ovat käytettävissä kaikilla saman toimipisteen kassalaitteilla, riippumatta siitä ovatko laitteet samassa sijainnissa
  • Aloita myynti valitsemalla tuotteet Solmio-kassassa
    Valitse maksutavoista pöydät

Pöytävalikosta voit joko

a) avata jo aiemmin avatun
tai
b) lisätä uuden pöydän - Uuden pöydän nimen tai numeron saa määritettyä vapaasti

Avoimessa pöydässä voit tehdä seuraavia toimintoja:

  • Siirtää tuotteita ostoskorista istuimille
    Valitse tuotteet ja paina "siirrä" sen kohdalla minne tuotteet siirretään
  • Jakaa tuotteen osiin
    Valitse tuote ostoskorissa ja paina jaa - Solmio kysyy kuinka moneen osaan tuote jaetaan
  • Saat myös muokattua pöydän sekä myyjän nimeä
  • Siirrettyä valitun istuimen maksamiseen, tämän jälkeen Solmio kysyy millä maksutavalla istuin maksetaan
  • Poistettua tuotteita ostoskorista
    Avaa valikko ja valitse "poista valitut"
  • Kun kaikki istuimet on maksettu pöydän saa suljettua valikosta

ASIAKASPALVELU 

📱 WhatsApp-asiakaspalvelu
+358 46 500 06501

📧 Sähköpostituki
helpdesk@solmiokassa.fi

📞 Puhelintuki
+358 40 940 4307


HELPDESK AUKIOLOAJAT

Arkisin klo 8–16

Aukioloaikojen ulkopuolella voit jättää viestin vastaajaan tai täyttää tukipyyntölomakkeen.
Tarkistamme myös aukioloaikojen ulkopuolella saapuneet tukipyynnöt säännöllisesti.

Tehdyt toimenpiteet
Suuri osa ongelmista korjaantuu laitteiden uudelleenkäynnistyksellä.