Maksunvälittäjien ohjeita ja linkkejä

Alla tietoa maksunvälityssopimukseen liityen, tästä viestistä löydät toimittajakohtaisesti:

  • Raportointipalvelun osoitteen
  • Tietoa tilityksistä ja maksuista
  • Maksunvälittäjän tukipalvelun yhteystiedot

NETS

MyNets 2.0 - Portaalista löydät maksetut tiltykset, perityt korttiprovisiot ja paljon muuta.

Nets Online Tools - Täältä löydät maksutapahtumat päätekohtaisesti, käytössä olevat päätteet ja sopimukset ym.

Tilitysaika

Nets Oy maksaa kauppiaalle sirumaksupäätteellä vastaanotetun virheettömän tapahtuma-aineiston kahdessa pankkipäivässä. Tilitysaika lasketaan siitä pankkipäivästä, jolloin Nets Oy on vastaanottanut aineiston. Jotta tapahtumat saavat saman päivän aikaleiman, tulee aineiston saapua Nets Oy:lle klo 19 mennessä.

Lisätietoa täältä

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Status-sivu (palveluiden tila)

ELAVON

ELAVON Connect - Portaalista löydät maksetut tiltykset, perityt korttiprovisiot ja paljon muuta. Rekisteröitymiseen tarvitset kauppiastunnuksen sekä tilinumeron 4 viimeistä numeroa

Tilitysaika

Tilitykset maksetaan kauppiaalle maksupäätteeltä vastaanotetun virheettömän tapahtuma-aineiston mukaan kahdessa pankkipäivässä. Tilitysaika lasketaan siitä pankkipäivästä, jolloin Elavon on vastaanottanut aineiston

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Status-sivu (palveluiden tila)

VIVA.COM

Viva.com tili- Portaalista löydät maksetut tiltykset, perityt korttiprovisiot, käytössä olevat päätteet ja paljon muuta.

Tilitysaika

Tilitykset maksetaan kauppiaan viva.com-tilille maksupäätteeltä vastaanotetun virheettömän tapahtuma-aineiston mukaan seuraavana arkipäivänä.Mikäli käytössä on erillinen pankkitili, tilitykset tulee siirtää tilisiirtona, tilisiirto on mahdollista tehdä manuaalisesti (ohje) tai automaattisesti tilaamalla palvelu Viva.com asiakaspalvelusta joko chatin kautta tai support@viva.com

Automaattinen tilisiirto

"Automaattinen tilisiirto, jossa rahat siirretään päivän päätteeksi automaattisesti Viva-tililtä toiselle pankkitilille. Tämä on ominaisuus, jonka asiakas saa aktivoitua Viva.com-portaalissa

Viva.com-maksupäätteen aktivointi (ohje)

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Status-sivu (palveluiden tila)

ASIAKASPALVELU 

📱 WhatsApp-asiakaspalvelu
+358 46 500 06501

📧 Sähköpostituki
helpdesk@solmiokassa.fi

📞 Puhelintuki
+358 40 940 4307


HELPDESK AUKIOLOAJAT

Arkisin klo 8–16

Aukioloaikojen ulkopuolella voit jättää viestin vastaajaan tai täyttää tukipyyntölomakkeen.
Tarkistamme myös aukioloaikojen ulkopuolella saapuneet tukipyynnöt säännöllisesti.

Tehdyt toimenpiteet
Suuri osa ongelmista korjaantuu laitteiden uudelleenkäynnistyksellä.