LUO TOIMITUS RESEPTINÄ

Reseptin toimittaminen lisää varastoon useampaa varastotuot etta reseptille asetettujen arvojen
perusteella.
• Valitse aluksi Myyntipiste pudotusvalikosta.
• Järjestelmä tarjoaa automaattisesti nykyistä päivämäärää ja kellonaikaa, mutta halutessasi voit
tehdä toimituksen myös muille päivämäärille tai kellonajoille kli kkaamalla ruutua Luo toimitus
päivämäärälle .
• Valitse "Lisää reseptinä" -pudotusvalikosta resepti , jonka haluat lisätä toimitukselle.
• Aseta reseptille määrä sen mukaan minkälaisesta toimituserästä on kyse.
• Valitse Lisää .
• Voit tarkastella lisättyä reseptiä valitsemalla Laajenna , tai poistaa lisäyksen valitsemalla Poista . Jos
haluat toimittaa useampaa reseptiä: Palaa kohtaan 3.
• Valitse Luo toimitus . Ponnahdusikkunasta näet kaikki varastotuotteet, jota olet lisäämässä
myyntipisteen varastoon.
SOLMIO® -SOVELLUKS EN KÄYT TÖ
• Lataa Solmio -sovellus tarvittaessa Google Play -kaupasta .
• Käynnistä ensimmäiseksi maksupäätteesi ja varmista että se on samassa sisäverkossa kassalaitteen
kanssa. Maksupäätteen liittämisestä samaan verkkoon voit lukea lisää ohjeen kohdasta 7.
Maksupäätteen yhdistäminen verkkoon .
HUOM! Mikäli käytät Poplapayn Clo ud-ominaisuutta maksupäätteissä, ei kassapäätteen ja
maksupäätteen tarvitse olla samassa sisäverkossa.
• Kun maksupääte on käynnistynyt, käynnistä Solmio -sovellus kassalaitteessasi.
• Sovellus pyytää ensimmäisellä kerralla käyttöoikeuksia sovellukselle, myönnä lupa.
HUOM! Mikäli kieltäydyt käyttöoikeuksien myöntämisestä, et voi käyttää Solmio -sovellusta.
Antaaksesi käyttöluvan kieltäytymisen jälkeen, mene laitteessasi Asetukset → Sovellukset → Etsi ja
valitse luettelosta Solmio → Käyttöluvat → Valitse kaikki .
• Kirjaudu sisään Solmio -tunnuksillasi. Tunnuksia luovuttavat Solmio jälleenmyyjänne tai esimiehesi.

ASIAKASPALVELU 

📱 WhatsApp-asiakaspalvelu
+358 46 500 06501

📧 Sähköpostituki
helpdesk@solmiokassa.fi

📞 Puhelintuki
+358 40 940 4307


HELPDESK AUKIOLOAJAT

Arkisin klo 8–16

Aukioloaikojen ulkopuolella voit jättää viestin vastaajaan tai täyttää tukipyyntölomakkeen.
Tarkistamme myös aukioloaikojen ulkopuolella saapuneet tukipyynnöt säännöllisesti.

Tehdyt toimenpiteet
Suuri osa ongelmista korjaantuu laitteiden uudelleenkäynnistyksellä.