Kassan näytössä vilkkuu punainen valo vasemmassa reunassa ja uutta myyntiä ei pysty tekemään

Kassassa on varmentamaton tapahtuma jumissa.

Pyyhkäise vasemmasta reunasta kohti keskustaa. Valitse Tapahtumahistoria ja paina Tarkista. Jos kassa tunnistaa, että mikä on tapahtuman tila, niin kassa ilmoittaa sen tarkistuksen jälkeen ja puhdistaa listan.

On mahdollista, että kassa ei löydä tapahtumaa ja se on sen vuoksi jumissa eikä suostu poistumaan tarkistuksella. Tällöin sinun pitää mennä Solmion asetuksiin ja etsiä ja valita vaihtoehto Tyhjennä välimuisti ja sen jälkeen OK.
 

ASIAKASPALVELU 

📱 WhatsApp-asiakaspalvelu
+358 46 500 06501

📧 Sähköpostituki
helpdesk@solmiokassa.fi

📞 Puhelintuki
+358 40 940 4307


HELPDESK AUKIOLOAJAT

Arkisin klo 8–16

Aukioloaikojen ulkopuolella voit jättää viestin vastaajaan tai täyttää tukipyyntölomakkeen.
Tarkistamme myös aukioloaikojen ulkopuolella saapuneet tukipyynnöt säännöllisesti.

Tehdyt toimenpiteet
Suuri osa ongelmista korjaantuu laitteiden uudelleenkäynnistyksellä.