Kassa ja maksupääte ei yhdistä toisiinsa

- Tarkista, että molemmilla laitteilla on verkkoyhteys kunnossa.

- Käynnistä Solmio-kassa sovellus uudestaan pyyhkäisemällä vasemmasta reunasta keskelle ja valitsemalla Virta -> Sulje sovellus -> käynnistä Solmio-kassa sovellus.

- Jos tämäkään ei auta, niin käynnistä kassalaite ja maksupääte uudestaan. Jos teillä on verkkolaite johon kassalaitteet on liitetty, niin sen voi tarvittaessa käynnistää myös uudestaan.
 

ASIAKASPALVELU 

📱 WhatsApp-asiakaspalvelu
+358 46 500 06501

📧 Sähköpostituki
helpdesk@solmiokassa.fi

📞 Puhelintuki
+358 40 940 4307


HELPDESK AUKIOLOAJAT

Arkisin klo 8–16

Aukioloaikojen ulkopuolella voit jättää viestin vastaajaan tai täyttää tukipyyntölomakkeen.
Tarkistamme myös aukioloaikojen ulkopuolella saapuneet tukipyynnöt säännöllisesti.

Tehdyt toimenpiteet
Suuri osa ongelmista korjaantuu laitteiden uudelleenkäynnistyksellä.